ASSÅÅÅÅÅÅÅ...


ASSÅÅÅÅÅÅÅ,fin bild.
ASSÅÅÅÅÅÅÅ,jag har tråkigt.
ASSÅÅÅÅÅÅÅ,jag har klippt mig:D.
ASSÅÅÅÅÅÅÅ,jag ångrar att jag klippte mig:(.
ASSÅÅÅÅÅÅÅ,jag ångrar att jag blekte mitt hår.
ASSÅÅÅÅÅÅÅ,jag vill inte ens vara 'blond'.
ASSÅÅÅÅÅÅÅ,evelina kanske ska färga mitt hår.
ASSÅÅÅÅÅÅÅ,fast då kommer nog det mesta hamna på golvet lr i fejjan.
ASSÅÅÅÅÅÅÅ,jag vet inte hur jag vill ha mitt hår.
ASSÅÅÅÅÅÅÅ,jag vill ha en hundvalp.
ASSÅÅÅÅÅÅÅ,jag vill inte bo här.
ASSÅÅÅÅÅÅÅ, inte här i närheten.. typ lååångt bort.
ASSÅÅÅÅÅÅÅ,detta var ganska kul..
ASSÅÅÅÅÅÅÅ,om jag inte slutar hosta snart kommer jag dö.
ASSÅÅÅÅÅÅÅ,jag vill till umeå.... o göteborg,stockholm & halmstad.
ASSÅÅÅÅÅÅÅ,okej mest halmstad vill jag bo i, så jag kan träffa mina underbaringar varje dagggg
ASSÅÅÅÅÅÅÅ, hejdå .

Om

Min profilbild




RSS 2.0